- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe, preferowane odpowiadające zakresowi zadań na stanowisku,
- co najmniej 2-letni staż pracy, preferowane zatrudnienie na stanowiskach identycznych lub zbliżonych w administracji państwowej bądź samorządowej,
- nieposzlakowana opinia i niekaralność,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- znajomość przepisów regulujących ustrój organów samorządu terytorialnego i postępowania administracyjnego.
- Wymagania dodatkowe:
- łatwość komunikowania się, umiejętności organizacyjne,
- biegła umiejętność obsługi komputera,
- umiejętność opracowań pisemnych.
- Zakres wykonywanych zadań:
- Prowadzenie spraw związanych z projektowaniem przebiegu dróg gminnych,
- Prowadzenie ewidencji dróg gminnych,
- Przygotowywanie stanowiska Gminy dotyczącego zaliczania dróg i ulic do poszczególnych kategorii, współpraca w tym zakresie ze Starostwem Powiatowym w Lesznie i innymi zarządcami dróg publicznych,
- Koordynowanie w imieniu Gminy budowy, remontów, modernizacji i ochrony dróg,
- Nadzorowanie zimowego utrzymania dróg,
- Określenie szczególnego korzystania z dróg gminnych, w tym okresowego wykorzystywania pasów drogowych na inne cele,
- Naliczanie opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego,
- Prowadzenie analiz i sprawozdań z zakresu budowy i utrzymania dróg i ulic,
- Planowanie remontów budynków i budowli administrowanych przez Urząd Miasta i Gminy,
- Nadzorowanie remontów budynków i budowli administrowanych przez Gminę,
- Prowadzenie książki obiektów dla budynków administrowanych przez Gminę,
- Nadzór nad robotami publicznymi wykonywanymi przez osoby skazane wyrokami sądowymi i prowadzenie korespondencji w tym względzie z Sądem Rejonowym,
- Nadzorowanie zadań wykonywanych przez pracowników gospodarczych Urzędu,
- Prowadzenie ewidencji paliwa zakupionego dla ciągnika i samochodów będących własnością Gminy,
- Nadzorowanie właściwego utrzymania cieków wodnych, zbiorników retencyjnych, jazów i przepustów drogowych będących w kompetencji gminy,
- Prowadzenie sprawozdawczości.
- Warunki pracy:
- miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy Rydzyna,
- rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze,
- wymiar czasu pracy: pełen etat,
- data rozpoczęcia pracy: listopad 2023.
- Wymagane dokumenty:
- wniosek o zatrudnienie,
- życiorys ( CV ), zawierający zgodę na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby aktualnej rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osób fizycznych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 119 z 4.5.2016).
- kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
- kwestionariusz osobowy do pobrania ze strony,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
- Informacje dodatkowe:
- postępowanie przeprowadzi komisja powołana przez Burmistrza Miasta i Gminy,
- postępowanie zostanie przeprowadzone w dwóch etapach:
– sprawdzenie ofert pod względem formalnym,
– rozmowa kwalifikacyjna; przedmiotem rozmowy będzie znajomość zagadnień związanych z zakresem zadań na stanowisku,
- o terminie rozmowy uczestnicy zostaną poinformowani indywidualnie w terminie 7 dni od daty upływu terminu składania ofert.
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 119 z 4.5.2016). Pełna klauzula informacyjna na stronie.
- Informuje się, że w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia naboru wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta
i Gminy Rynek 1, 64-130 Rydzyna lub pocztą z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. gospodarki komunalnej”, w terminie 10 dni od dnia opublikowania w Biuletynie, to jest do dnia 26 września 2023 r. godz. 1530.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie bądź nie będą zawierały wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta i Gminy w Rydzynie.
Pliki do pobrania po kliknięciu w link https://bip.rydzyna.pl/dokument/2338